Henio spod siódemki Henio spod siódemki
94
BLOG

Grosz trzeci złamany na dwieście pięćdziesiąt jeden

Henio spod siódemki Henio spod siódemki Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Nie obchodzę Dnia Kobiet, bo nie jestem kobietą.

Nie obchodzę Dnia Matki, bo nie jestem matką.

Nie obchodzę Dnia Babci, bo nie jestem babcią.

Nie obchodzę Dnia Strażaka, bo nie jestem strażakiem.

Nie obchodzę Dnia Leśnika, bo nie jestem leśnikiem.

Nie obchodzę Dnia Kota, bo nie jestem kotem i nie mam kota.

Nie obchodzę Dnia Papugi, bo nie jestem papugą.

Nie obchodzę Walentynek i Halloween, bo nie jestem Anglosasem.

Nie obchodzę urodzin, bo nie jestem Niemcem.

Nie obchodzę Dnia bez Samochodu, bo nie jestem rowerem.

Nie obchodzę Dnia bez Papierosa, bo nie palę.

Nie obchodzę Dnia Wszystkiego, bo nie jestem wszystkim.

Nie obchodzę Dnia Wolnego od Obchodzenia Wszystkiego, bo to wszystko mi wisi.

Ale obchodzę święta kalendarzowe i imieny i jest mi z tym dobrze.

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości